expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Ostatnio dodane przepisy

Szukaj na tym blogu

wtorek, 11 lutego 2014

Podsumowanie akcji Sztuka Mięsa



Sztuka mięsa była moją pierwszą akcją organizowaną na Durszlaku i muszę przyznać, że jestem lekko przerażona, jak i zawiedziona.
Przede wszystkim tym, że użytkownicy nie czytają w ogóle zasad uczestnictwa!
Paszteciki nie należą przecież do mięsnej pieczeni.
Jednak mimo wszystko, akcję uważam a udaną.
Prawidłowych przepisów pojawiło się 54, w tym paręnaście naprawdę ciekawych i oryginalnych.
Zapraszam więc do kolejnej edycji, tym razem zapewne latem i przy tej okazji pamiętajcie, by zawsze wklejać banerek i zawsze czytać, co tam organizator naskrobał. ;)
Wszystkim dziękuję za udział!

4 komentarze:

  1. Gratulacje fajnej akcji, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś coś wymyślisz:)
    http://anirka.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że nie zdążyłaś dodać fajnego wpisu...
    Jeszcze wczoraj sama miałam w lodówce polędwiczki, ale przyrządziłam je nieco inaczej, muszę jednak wypróbować i Twój przepis, bo wygląda pysznie!
    Dziękuję za miłe słowo i też mam nadzieję, że uda mi się wymyślić coś kreatywnego!
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za akcję! Było mi bardzo przyjemnie w niej uczestniczyć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

.